Fy skämms!

Det var alldeles för länge sen jag skrev nått här.
Har inte haft tid eller orkat på den senaste tiden,det har vart så mycket annat samtidigt så det räcker till!

Nu har Magic kommit hem i alla fall,han kom till Sverige 22/7.
Han had haft en pårs i lastbilen till sverige på mellan 11-12 timmar.
Mager var han oxå men det börjar att rätta till sig i alla fall,vill inte ha några magar hästar här inte.
Han är jätte trevlig att hålla på med & riktigt söker kontakt men innerst inne så bor det en liten djävul som kommer fram när inte inte vill!

Magic i hagen tillsamman med Ollie första dagen hos oss.



Ne nu får jag väll ta mig i kragen & göra det sista så att jag kommer iväg till jobbet nån gång!
Ha d så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0