Måste jag?

Sitter med mitt morgon kaffe vid datorn & funderar på om jag verkligen måste åka till jobbet idag?!
Har jag inte lite ont i huvudet,förkyld i skosnörena eller svininfluensan i lill fingret??
Ne he inte det inte & å andra sidan har jag för hör arbetsmoral för att vara hemma,fast att det e skön i bland.
Har absolut inte mage att vara hemma nu när Jimmy är sjuk så att det bara är jag & Adam som är där.

Ska försöka komma iväg & köpa tofflor på lunchen idag,mina stackars fötter bara bultar & gör ont när det är så här varmt.

Efter jobbet idag så är det bara att åka hem & byta om & äta för att sedan att åka till hästarna.
Magic ska last tränas idag igen & se hur det går idag eller om han e lika grinig idag så att vi får krångla,men skam den som ger sig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0