Viva la Bratz!

Japp ett tag igår på jobbet så trodde jag nästan att det var någon som drev med mig.
Det rammlade in den ena efter den andra Bratz`s ungen & jag höll på att bli tokig.
Dom har en ganska speciell skargång som gör mig tokig,dom tror att dom är bäst,snyggast & vet bäst av alla!
Sånt gör mig kron tokig,så nu har jag klagat klart.

I övrigt igår så jobbade jag,höll på att smälta bort i butiken & var helt färdig efter arbetsdagen,inge roligt alls kan jag säga!
Efter det så var det dax att åka hem för att äta & byta om innan det var dax att göra sig klart för att åka in till mina s¨må älsklingar.
Idag så stog det last träning på schemat.
Han fick på sig sina "dyra" transportskydd på sig som jag köpte för hela 149:-,bättre att han sparkar sönder dom än sig själv om det vill sig så.
Vi började att lasta & det fungerade jätte bra ,stog max 4 min framför rampen innan han bestämde sig för att kliva på helt själv,var så stolt över honom!

Efter att det var avklarat så var det dax att borsta & ge herrn lit5e mat innan det var dax att gå ut i hagen igen.

Då var det Ollies tur & komma ut,borstade & mös en hel del igår innnan det var dax för mat.
När det var klart i stallet så var det duschen som hägrade &slappande framför TV:n för ovanlighetens skull!

Idag så är det hovslagaren som hägrar & det ska bli riktigt skönt att min älskling får en & 4 nya skor så att han slipper att gå & ha ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0