Bäbis kommer hem på tisdag!

Idag så har det vart full rulle hela dan!
Först så åkte vi ner till Pelle för att kolla om han hade lastat av lastväxlarflaket, men det hade han naturligtvis inte gjort!
Då åkte vi till Björk för att börja med transporten,men vi kom på att vi skulle åka till HÖÖKS i Västerås istället för att köpa lite saker till bäbis!

Det blev lite borstar så att han & sprattel man inte ska behöva dela på dom!
Dom fick även en varsin grimma,Sprattel fick ett ridtäcke i fleace,två grimmskaft & ett ridspö till mig!
Efter det så blev det en liten tur vidare till,Biltema,Glada hästen i spiltan,Willys & Max innan det var dax att bege sig hemmåt igen!

När vi kom tillbaka sen så tog vi tag i att tvätta transporten & jag kan ju avslöja att det var ganska så väl behövligt tyvär :(
Å ändå så tycker man att man försöker att hålla undan & ren transporten men det verkar vara lögn!

Efter att vi hade klarat av transporten så tog vi tag i gamla ladugården som ska bli stall!
Det var en hel del skit där inne men nu så är det rensat på skiten så nu är det bara vissa saker som ska omplaseras & så är det sopat där inne nu så nu är det i stort sett bara att gå på med högtryckstvätten där inne innan man kan börja på med inredningen!

Efter att vi hade slitit hund där bra många timmar så var det dax att åka hem men kände att vi var lite godis sugna så vi åkte till maxi för att köpa frukost & godis till kvällen!
Han var ju lagom rolig när vi kom hem,det hela slutade med att jag sitter vid datorn & skriver eftersom att han somnade på soffan & ligger & snarkar som en annan ångvällt!

När jag kom hem så kastade jag mig på datorn för att kolla om jag hade fått nått svar....d hade jag.
Papprena är faxade & pengar ska sättas in.
Min bäbis kommer från tyskland till sverige på tisdag!!!
Så spännande,vill bara att han kommer hem nu.
Ne nu ska jag nog försöka sova lite eftersom att jag måste till jobbet i morgon & hämta papprena som hon har faxat på honom nu!!!!

Natti natt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0