Det där var jobbigt!

Hemma igen efter dagens bravader.
Åkte till jobbet i morse för att skriva på papprena & kontraktet som var skickat på min bäbis
Magic K.
Fixade det & stog & pratatde lite med Adam som jobbade idag innan det var dax åka & handla till dagens delikata middag!
Efter det så var det dax att åka till Björk för att fortsätta att riva den gamla ladugården som ska bli stall!

Det var riktigt mycket gjort igår redans så vi började på skullen idag med att stapla upp & sortera virke som skulle staplas.
Efter att det var gjort så var det lunch dags & rast vila 5 min.
Efter att mat intaget var klart så var det dax att fortsätta & då så var det skull golvet som stog ppå tur,vi började att bryta upp det & det visade sig att det var lite små ruttet på sina delar så det var bara att fortsätta att bryta!

Vid 8 tiden på kvällen så var det dax att ge sig & åka hem & göra lite kvällsmat!

I måndags så var det dags att jobba igen.
Kan ju tala om att jag hade en skaplig träningsvär i baksidan av låren & i armar & för att inte tala om mina armbågar ,ajajaj.

Det var en rätt så seg dag på jobbet,det blev varmt & klibbigt & mot em så fick jag nån kopiös huvudvärk som inte ville ge med sig!
På dan så kom mormor & mamma till jobbet för att dom tyckte att vi skulle äta lunch då det var margarethas namnsdag & alla tre heter Margaretha.Sagt & gjort så åkte vi & åt innan så visade jag mamma filmenpå min bäbis Magic som kommer hem!

Efter jobbet så var det bara att åka hem för att byta om & äta innan det var dax att åka & riva ännu mer.Blev en fortsättning på skull golvet,blev inte kvar så länge igår,ca 2 timmar men vi hann med en heldel ändå.
När vi höll på att riva så kom Kjellberg på cykel vilket gjorde mig ganska förvånad men det synen var sann.
Han höll på oss sällskap innan vi körde hem honom & hans elefantben.
Sen var det bara att åka hem & hoppa in i duchen & sen i säng!

Nu laddar jag för ännu en arbetsdag i regnskogen till butik :(
På lunchen idag så ska jag åka & köpe en spånbal som jag kan lägga in i trailern efter tvätten så att den är klar tills att vi ska åka.
Kvällen bjuder på tömkörning av mitt hjärta Ollie & trimmning inför kvaliten på Cotten!

Ne nu ser det ut som att det är dax att åka & jobba idag med.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0