Det ligger på nu! Hur ska man hinna?

Ja nu så skulle jag igentligen vara i full fart men så är inte läger riktigt!
Jag ligger på magen i sängen & håller på att lägga över musik på minne som vi kan ha med oss ikväll!
Det går ganska segt men det blir nog klart nån gång snart får jag hoppas!
Jag ska hinna med att dammsuga,plocka i diskmaskinen,tvättmaskinen & färga håret innan jag ska åka in till Enköping & hämta Mia vid kl15 .
Richard ska ta med henne från Uppsala när han åker hem från jobbet & lämna av henne i Enköping innan han åker vidare.
Ska kolla efter en kamera som kanske vill fungera ox eftersom att min har sagt uppsig! :(


Igår så var det full fart i köket.
Var först in till Enköping & handlade innan jag åkte hem igen.
Sen var det att göra en kycklingsallad,gjorde egen glass & sedan en Cheese cake.
Efter det så var det att sannera köket efter det  invänta hemkommst.

Efter att han hade kommit hem så åktre vi till Tärnsjö för att bada men det blev inte så långvarit pga alla satans mygg som var där.

Ne nu måste jag sätta igång så att jsg hinner med nått innan ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0