Jag blir så less!

Börjar inte dagen någe bra alls.
Vaknar av att jag är kissnödig,kickar på larm klockan så där halv död & konstaterar att klockan är halv 8 så det är bara att kliva upp ur sängen & snart så ringer älsklingen & väcker mig tyckte jag!
Men där fick jag ju!!
Visade sig sen efter ett tag när jag hade vart på toa,gjort mig iordning & börjat att plocka lite att han hade ställt klockan fel när han skull ställa om  klockans ringning till mig att han hade inte ställt om alarm tiden utan v anliga tiden så att klockan var inte 7.30 utan 6.30!!
Kändes ju sådär när jag kom på det efter en stunds strosande!!!
Ja ja jag är ju uppe i tid i alla fall & hinner med lite annat under tiden nu.
Jag har hunnit med att göra mig iordning,plockat ur & lagt i ny disk i diskmaskinen,laddat tvätt maskinen,vikt tvätt & dammsugit så nu är det bara att hänga tvätten sen när man kommer hem från jobbet,ganska skönt faktiskt!
Nu sitter jag & dricker kaffe i lugn & ro & väntar på att han ska ringa & väcka mig fast att jag är vaken ;)

Igår  kväll så ringde jag till Eva som jag & Richard skulle ha åkt med till Ålands cruisingen med & sa att vi inte skulle åka med.
Kommer ev åka ner till Sjöbo & hämta min nya bebis som ganska säkert kommer till helgen från Tyskland :)
Vilken snäll karl jag har som stöttar mig :)

Lilla Magic K kommer att komma & det är så spännande !!
Vill ha hem honom nu!Fast Ollie kommer alltid att vara min nr 1 & det kommer det inte att ändras på!!

Vill ni ta en titt på honom så går ni in på länken
http://www.equistrian.net/      sedangår man in på saluhästar,hopphästar klicka på länken 1-åringar,Rulla ner till Magic K så finnsdet en film snutt på honom!ånger

Igår så tog jag en ny match med Cotten.
Det var riktigt spännandenett par gånger men lyckades att hjålla mig kvar.
Igår så klarade vi av att galoppera 2 varv i vardera varv utan avbrott så det tar sig i alla fall!!

Ne nu så ska jag göra lite mera nytta innan jag åker till jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0