Länge sen sist nu!

Ja det var ett tag sen nu,dan innan midsommar om inte jag miss minner  mig så det kanske skulle vara på sin plats för en uppdatering kanske!

Det har hunnits med en hel del.
På midsommar så var jag ,Richard,Cattis ,Larsson & några fler hos Ingers kusin & firade midsommar.
Vi började kvällen med att dricka & äta lite & bara att grilla var ett hel dags verk men vi hade riktigt roligt!

Efter en hel del pratande & drickande så var det d ax att gå & byta om för att kunna hoppa i bad tunnan för att kunna blöta upp oss lite!

Det blev ganska sent innan vi kom i säng  & en hel del pratande  när vi hade kommit i säng & efter ett bra tag så kom  vi  till sans & lyckades att somna!

Dan efter så åkte vi förbi MAX för att äta lite innan vi åkte vidare till mormor & hämtade lite saker innan det var dax att åka vidar e hemmåt!

I onsdags så åkte jag till pappa i Hallstavik med Pontiacen som ska få sig ett annsiktslyft till nästa sommar,det är planen att den ska rulla då i alla fall men det kan ju alltid hända sasker innan dess.
Det ska rostlagas ,lyftas i motor  & inredning innan det är klart & för att inte glömma lacken,men jag har ett mål att den ska vara klar tills dess i alla fall.
Det rullar ju inte många Pontiac Bonneville Cabbar -64 så det kommer bli kul att få den klar!


På kvällen när jag kom hem sen så beställde vi biljetter till Buddy Holley musikalen.
Den är ju först i September men det är lika bra att beställa biljetterna nu för att dom tar tydligen slut riktigt fort.
Det blir jag ,Richard,pappa,Kenta & hans tjej & Björn som ska följa med till Göta Lejon!




I Fredags så begav vi oss av till Rättvik & årets Big Lake Run.
I år så körde jag åt Berga & hans Cadillac De Ville cab.
i sammlade ihop oss  begav oss till Rättvik.
Tänk att reserna kan vara så roliga bara att man åker med rätt personer!!!!!
Det var en tuff helg & man var både bra trött & solbränd när man kom hem i söndags men det var det helt klart värt efter att få haft skojj i ett par dagar.


Nu är det bara att ladda om till helgen & power meet & det kommer nog bli riktigt skojj ska vi se.

Ne nu ska jag väll göra nån nytta!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Musikalen är så grym, du har verkligen något att se fram emot. (Dessutom är Brolle skitsnygg...)



Äger du Pontiacen?

2009-07-02 @ 11:16:19
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0