Så var Power över :(

Så trist som det är sagt så är power big meet över för det här året & det är ett helt år tills nästa gång & det känns lite tråkigt om jag får säga det själv :(
I år så hade jag frångått det vanliga att komma till Västerås på onsdagen & åka hem på söndagen.
Iår så kom jag dit på Fredag kväll & åkte på cdax för nästa vända igen,risingen  & åkte sedan till Fjärdhundra & sov innan det var dax för nästa vända igen!

I Fredags så hade jag min Mia som åkte med mig till Västerås tillsammans med mig,Kjellberg,Richard,Matte & Jonas i Kjellberg pickis & vi hade det riktigt trevligt!

Var hemme igen kl 4 på lördag morgon efter att jag hade lämnat av en massa folk & bokstavligen anföll min stackars kudde!

På lördag morgon så åkte jag ,Richard & Kjellberg till baka till Västerås för att gå på marknaden & titta lite.
Hittade inte så mycket skojj,några kulor till staven i tungan & en tröja men är ganska nöjd ändå måste jag säga!

Efter det var klart så åkte vi hem för att ta en dusch & invänta kvällens chufför eftersom att jag för engångs skull skulle dricka!

Vi begav oss till Västerås åter igen för kvällens partaj & jag måste säga att det var länge sen jag hade så kul!

Lallade runt & små drack lite & träffade en massa kompisar som man kanske bara träffar på power vilket e kanon kul!!

Strax innan vi skulle åka hem så fick jag en blå ros av mitt hjärt,blev väldigt glad & lite rörd av den.
Jag som älskar blåa rosor!


Strax efter att jag hade fått min ros så styrde vi wagonen hemmåt & det var en välförtjänt hemresa kan jag tala om!
Idag så känns det som om jag bara har latat mig!
Gick inte upp förens kl 13 fast jag vaknade mycket tidigare,ringde pappa som hade ringt tidigare & sen när herr Kjellberg hade vaknat så åkte vi till Sala för att äta & tanka bil & diesel fatet så att det var klart.
Sen bar det av till hans föräldrar på en fika innan vi kom hem.
Nu så är han borta & gräver en drenering på sina barns dagis så vi får se när han kommer hem igen då.

Nu så ska jag ta mig i kragen & gå in i duschen & sedan så ska jag nog inte göra mer än att sätta mig vid TV:n & ladda för min första arbetsdag på 2 veckor som stundar i morgon!

Nä nu får ni ha det så bra tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0