Semestern är slut :(

Ja det är faktiskt så illa att min semester är slut,.....fast bara för ett par veckor:)
Jag måste säga att jag var ganska nöjd med min semester som jag har haft,fast att det kanske inte har vart så mycket semseter igentligen för att att man har hittat på en massa saker som ska göras hela tiden men sånt är väll livet kanske?!
Jag har haft 2 veckors semester med strålande solsken & 30 grader varmt varenda dag så jag ska inte alls klaga!
Det hjälpte ju faktiskt till lite att det var mulet & grått med hängande regn i luften när jag skulle åka till jobbet i morse så det känndes inte alls lika tungt som jag trodde att åka!

Jag har hunnit med en hel del på jobbet idag så jag är ganska nöjd,sen så gjorde det väll inte svårare att komma igång när jag kollade på schemat idag,då visade det sig att jagg jobbade 9-18,15 måndag,tisdag var sen ledig på onsdag & jobbade samma tider på torsdag & fredag & var sen ledig helgen!!
Det tyckte jag känndes som en alldeles lagom start efter semestern!

Jag sitter & kollar lite på digital kameror nu eftersom att vi ska åka till Furuvik med Julle & Ludde i helgen & min kamera har av någon anledning sagt upp sig så den vill inte alls vara med:(

Richard ska få ha Julle & Ludde i helgen för första gången sen påsk så då ska vi åka till Furuvik med grabbsen & bara ha det mysigt alla 4!




Plus att vi måste ju fira Julle eftersom att han fyllde 4 år för 2 veckor sen & han inte fick träffa dom!
Sen så ska Julle få välja cyckel med farmor & farfar så det kommer nog att vara fullt upp!

Måste ladda för att sommar städa stallet på torsdag men det kommer att gå fort bara man kommer igång!
I morgon så ska jag åka till min lilla älskling som jag har saknat jätte mycket.
Ska bli riktigt mysigt att få komma ut i skogen en tur & bara kjela & mysa med honom!!!


Ne nu ska man kanske ta & börja med maten lite.
Blev så avslagen efter min lilla röjning efter jag kom hem från jobbet,men nu så har jag suttit & sammlat mod & kraft så nu är det bara att anfalla!!!   Jag har hört att det ska vara bästa försvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0