Glad midsommar!

Japp då kommer midsommar en i år igen då,bara att ställa fram nubben på bordet & börja hoppa omkring stången som ett par andra skade skjutna kråkor!

Jag vet inte hur det är hoss er men hos mig så har det som spjut i backen sen jag vaknade så det blir väll en riktigt svensk midsommar iår!
Idag så bjuds det på att åka till svärmor en snabbis innan det ska åkas in till stan & ta hand om mitt hjärta

Efter att jag har vart & hånglat med honom så är det bara att åka hem & duscha & byta om innan vi ska möta upp Inger.

Vi ska nämligen fira midsommar hos hennes kusin,där bjuds det på tunnbad,ätande,tjatter & dricka så det känns som att det kommer bli en ganska så trevlig kväll,

Ne nu får man ta & lyfta på röven.
Förresten,jag påbörjar min 2 veckors semester idag,så underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0