Regn & picknik inomhus!

Japp tragiskt nog så är det måndag igen då!
Det var bara att traggla sig upp ur sängen i morse & det var inte någon höjdare kan jag tala om,vill inte alls  kliva upp sänge,ville bara dra täcket över huvudet igen.
Men men det var bara att bita i det sura äpplet  & kliva upp!

Fast att man klev upp i bra tid så blev det stressigt i alla fall,jag förstår inte hur det alltid kan bli så,men det var bara att stressa på så kom man iväg.
Det var inte så roligt väder idag när man åkte till jobbet men kom i alla fall på att ringa till husläkaren på morgonen på vägen så att det var klart sen i alla fall,fattar inte,man ringer kl 07.40 & dom ska ringa upp kl 13.10 men det var ju bara att snällt vänta!

Väl på jobbet så kom man igång ganska snabbt trots måndagen.
Började bubba omkring på en massa prylar för att vi skulle få plats med dom nya kampanj sakerna.
Temat var picknik så vi satt full fart eller jag rättare sagt.
Framåt em när alla saker som vi hade extra beställt hade kommit så ställdes det sista upp & det blev riktigt fint om jag får säga det själv ;)


Sen när det var dags för em fika så känndes det lixom lite naturligt att prova på den lilla fina picknik platsen så det var bara att ta sig en glass & prov sitta lite & det kan jag säga att det gick alldeles utmärkt,trivdes ganska bra där !

Ser det inte skönt ut så säg??!!


Fick i alla fall tid hos läkaren i morgon & kolla upp min astma, det gick minsan väldigt fort nu helt plötsligt  & kolla upp den när det går åt medecin men inte annars,ja ja vi får se vad dom kommer fram till i morgon.

Ne nu ska jag ta & äta lite mat & åka & kolla på en grävare som håller på att sjunka & skratta lite.
Brukar vara rätt kul & kolla på sånt!.

Nä nu får ni ha d så bra så länge tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0